Květen 2017

13. 11. 2016

31. května 2017 v 21:03 | BG |  Vývojové fáze
Minulá etapa předznamenala, že jsem se konečně po mnoha útrapách s ostatními tratěmi dostal do bezprostřední blízkosti nádraží. Naštěstí jsem prošel smyčkou u cementárny, která mě na nadcházející dost obtížnou situaci měla připravit.

12. 11. 2016

31. května 2017 v 20:52 | BG |  Vývojové fáze
Klečany jsou zatím ještě bez ulic. Také jsem řešil problém umístění trolejových stop nad zastávkovými zálivy.

6. 11. 2016

30. května 2017 v 18:32 | BG |  Vývojové fáze
Nezávisle na tom, kolik toho dnes udělám, jsem si vytýčil jasný cíl: zhotovit odbočení od cementárny na ulici k nádraží.

5. 11. 2016

29. května 2017 v 21:38 | BG |  Vývojové fáze
Dnešní vývojová fáze přináší praktické řešení jednoho z problémů, které se při projektování trolejového vedení objevují.

31. 10. 2016

29. května 2017 v 20:44 | BG |  Vývojové fáze
Dobrá věc se podařila a cíl, který jsem si na začátku tohoto menšího maratonu vytýčil, byl splněn na 95 %. Nejdříve však k průběhu dnešní etapy.

30. 10. 2016

25. května 2017 v 21:43 | BG |  Vývojové fáze
Dnes bych se chtěl v Klečanech s elektrifikací opět přiblížit ke smyčce u cementárny. A abych nezahálel ani po stavební stránce, pustil jsem se do rekonstrukce sídliště Hluboká.

29. 10. 2016

24. května 2017 v 22:05 | BG |  Vývojové fáze
Po celou dobu, co se v Klečanech věnuju elektrifikaci, jsem zapomněl i na plánování nových tratí ve zbytku současného rozsahu mapy. Mám připraveno město Ryšava, kde bude kromě trolejbusové i tramvajová doprava.

28. 10. 2016

23. května 2017 v 21:56 | BG |  Vývojové fáze
Opět jsem se celý týden těšil na aglomeraci. A to z jediného důvodu. Mým cílem je o prodlouženém víkendu dosáhnout úrovně druhé trolejbusové smyčky u cementárny. Pokud to půjde, měl bych na konci tohoto menšího maratonu dokončit elektrifikaci tohoto jednostopého obratiště.

23. 10. 2016

22. května 2017 v 17:28 | BG |  Vývojové fáze
Elektrifikace je poměrně náročná profese. Sice jsem zatím nikdy na žádné stavbě nebyl, ale už jen z pohledu modelování je to dost složité.

22. 10. 2016

22. května 2017 v 17:10 | BG |  Vývojové fáze
Práce na elektrifikaci trolejbusových tratí jdou dost svižným tempem. Dokonce tak rychle, že zapomínám i na okolní svět a hlavně svoje zdraví. Jenže jsem nečekal, že mě projektování a zároveň i modelování tratí tak pohltí.