10. 9. 2016

10. května 2017 v 22:53 | BG |  Vývojové fáze
První pokusy o křižovatku nejsou dokonalé, ale chci se více přiblížit realitě. Cílem bude se v jejich projektování zlepšit.


Celý pracovní týden jsem přemýšlel o tom, v čem dělám při tvorbě křižovatek chybu. Chci si dát na nové mapě dost záležet, proto bych měl přemýšlet o každé maličkosti. V první řadě chci vybudovat dopravní infrastrukturu. A protože jsem začal s místem, kde plánuju provozovat trolejbusovou dopravu, musím se připravit i na silniční stavby. Je to dost zvláštní, protože v minulé mapě jsem neměl s ničím takovým zkušenosti a teprve teď jsem přišel na to, že mám v dopravních stavbách ještě dost velké mezery. Nejspíše proto, že jsem se orientoval především na kolejovou dopravu.

Jak jsem dříve poznamenal, chci se vzhledem přiblížit městu Adamov na jižní Moravě. S prvním sídlištěm na jednom kopci už jsem začal. Tady musím přiznat, že mi šla práce dost od ruky, protože sídliště v kopcovitém terénu byla v minulé mapě jedna z mých posledních staveb. Rovnou jsem osazoval i trolejbusové stopy ve formě neviditelných kolejnic. Přiblížení se realitě tak bude mít tu oběť, že tyčové sběrače trolejbusů nebudou sledovat trolejovou stopu. Kdybych totiž postavil trolejové vedení podle skutečnosti a trolejbusy provozoval přímo na něm, nebudou mít vozidla plynulý pohyb a při rychlejší jízdě přes obloukové svorky bych mohl i vykolejit. Jednou z posledních fází by totiž měly být jízdní řády a měření chronometráží by tento styl jízdy velmi ovlivnilo.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama