11. 9. 2016

11. května 2017 v 19:52 | BG |  Vývojové fáze
Několikrát jsem se přesvědčil o tom, že dopravní stavby velmi výrazně změní ráz krajiny. Dnes byly na programu dne opět křižovatky a taky se rozšířila trolejbusová síť.


Před dnešní etapou jsem se zkusil zaměřit na křižovatky, které mi v tuto chvíli dělají značné problémy. Za svůj život jsem jich viděl tisíce, některé i mnohokrát za sebou. Ale vzhledem k jejich velikostem jsem nikdy nepřemýšlel o jejich stavbě, vzhledu a provedení. V minulé mapě jsem používat jen instalované křižovatky, které v sobě obsahovaly důležité prvky a prakticky jsem se o nic víc nezajímal.

Druhá křižovatka, která mi přišla co do provedení jednodušší, prošla určitými změnami. Jednotlivé směry jsem si už musel nakreslit na papír. Směrů na každé křižovatce je sice jen šest, ale i přesto se stalo, že jsem při překreslování na jeden zapomněl. Křižovatku jsem jen ohraničil krajními pruhy a střed vyplnil asfaltovou texturou. Poté přišly na řadu jednotlivé pruhy pomocí neviditelných čar s provozem aut, dále plánované směry trolejbusové dopravy a nakonec vodorovné dopravní značení, chodníky a obrubníky. Zejména to vodorovné dopravní značení budu muset více prozkoumat, aby křižovatka odpovídala reálné situaci.

Síť trolejbusové dopravy se dnes o další kus rozšířila, proto jsem propojil úsek od hlavní křižovatky k nádraží a do kopcovitého sídliště. Prozatím má budoucí trolejbusová linka šest zastávek, jejichž pojmenování se ještě změní.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama