23. 10. 2016

22. května 2017 v 17:28 | BG |  Vývojové fáze
Elektrifikace je poměrně náročná profese. Sice jsem zatím nikdy na žádné stavbě nebyl, ale už jen z pohledu modelování je to dost složité.


Dnes mě čekalo stoupání v oblouku k zastávce "Klečany, Horní Ryzec". Po předchozí zkušenosti se mi obloukové svorky zavěšovaly o dost lépe, neboť už jsem přišel na tu pravou technologii, která je přesná a rychlá zároveň. Vše se točí okolo správné volby úhlu svorek a vhodné délce polí. Vzhledem k tomu, že se poloměr zatáčky mění, mohou se měnit i úhly a délky svorek, ale předpokládám, že na tuto změnu zareaguju včas.

Tak trochu jsem zápasil s parkovacími plochami. Jelikož obecně nechci moc využívat individuální automobilovou dopravu, leckde se bez ní lidé neobejdou ani v mé aglomeraci. Mám totiž takový dojem, že ji při kvalitě dopravy nabízené v budoucnu ani nebudou potřebovat. Přesto jsem pár parkovacích míst po stranách ulic postavil, aby se neřeklo. Stále se však nemůžu dopracovat k vhodnému povrchu parkovacích ploch, experimentálně jsem proto pod pruhy natáhl kamennou dlažbu. Z detailů jsem dále doplnil nějaké chodníky od vchodů paneláků, osvětlení k chodníkům i na silnice. Zjistil jsem si, že na silnicích bez chodníků, i když jsou v obci, není nutné projektovat veřejné osvětlení. Této zásady jsem se držel a to mi také ušetřilo spoustu práce. Jako poslední krok jsem začal vybavovat zastávky klasickými náležitostmi, jako jsou přístřešky, označníky a lavičky. Okolo zastávek je spousta místa, proto přístřešky stavím do míst, kde nebudou překážet chodcům. Jsou tedy postaveny na speciálním výstupku ze stejného typu dlažby jako chodník.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama