18. 11. 2016

6. června 2017 v 19:44 | BG |  Vývojové fáze
Po pěti dnech usilovných prací na elektrifikaci jsem si dal chvíli na to, abych se pokochal svým dílem. Čas od času není špatné si prohlédnout svou práci pozpátku, protože jedině tak můžu dosáhnout nějaké sebereflexe a přiblížit se ideálu. Hlavně bez těch vertextů vypadá okolí čistěji.


Mimo uvedeného bych se taky měl trochu zabývat i texturami. Od počátku používám stále stejný typ míchaných textur, které pak kopíruju dál, ale už se mi několikrát stalo, že tmavé části jsem považoval zejména na krajnicích vozovek za hlubší, než původně byly. Zatím však nemám v tomto dokonalou oporu, protože anii ve skutečnosti se mi nedaří vychytat nějaké zákonitosti a principy. Budu se zřejmě muset víc projíždět po krajinách a koukat ven.

Elektrifikace přednádraží je z hlediska natažených trolejových drátů téměř hotová. Zbývá vložit jen některé detaily jako např. ukazatele směru výhybek a dále kotevní lana na výhybky a nosné sítě. Nezdá se to, ale i když je na ploše velké množství vertexů, ještě další přibydou, protože jsem na přednádraží zatím nevěšel nosné sítě pro výhybky a křížení. Dvě výhybky ve směru na cementárnu jsou těsně za sebou, což nabádalo k tomu, aby byly zavěšeny na jedné nosné síti. To se mi kvůli odlišné poloze jejich os nepodařilo, proto jsem vytvořil kombinaci, abych ušetřil i stožáry, které jsou už tak přetěžovány. Naštěstí zde ve hře není nutné provádět výpočty jejich mechanického zatížení.

Ke konci etapy jsem zavítal do Ryšavy, kde jsem chtěl aspoň trochu pokročit s malým terminálem před budovou hlavního nádraží. Trolejbusová nástupiště i tramvajové zastávky do obou směrů by měly být v těsné blízkosti vchodu na nádraží. Samozřejmostí pak bude nějaký přednádražní prostor pro volný pohyb lidí. Ale zbytek zase budu pilovat až v další etapě.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama