18. 12. 2016

21. června 2017 v 21:11 | BG |  Vývojové fáze
Také dnes jsem se zdržel v Ryšavě. Rozvoj trolejbusových tratí už nebyl tak překotný jako včera, ale přesto se událo několik významných změn.


Včerejší měření sklonu tramvajové trati prokázalo, že jsem se do limitu vešel. Ale fakticky jsem tramvajovou trať dokončil až dnes a celou trať projel až k nejvyššímu bodu trasy. Přiznám se, že vedení ani sklon není právě ideální, ale zároveň není pro tramvaj nepřekonatelná. Přesto bych měl dalšímu vývoji věnovat větší pozornost. Základní osa je tedy vytvořena, ale naštěstí zbývají další tři tramvajové větve, kde si můžu napravit reputaci.

Přibližné umístění tramvajových zastávek mi umožnilo udělat si představu o velikosti páteřní tratě. Bude jich celkem 10, což zhruba odpovídá mostecké tramvajové lince 2.

Trolejbusové tratě, jejichž směr jsem určil ve včerejších návrzích, dnes dostaly konkrétnější obrysy. U některých z nich jsem dokonce nahradil měřící koleje neviditelnými trasami pro trolejbusy. Pokud zůstanu u návrhů trolejbusových tratí, můžu říct, že se mi povedlo umístit i některé zastávky na svá místa. Ač si stále myslím, že jsem na tom s vymýšlením stále nových situací a prostor ve městě bídně, realita je však jiná. A to i vzhledem k tomu, že používám úplně nové prvky, které se v Bronislavicích nevyskytovaly. Bronislavice byly v kontextu s páteřní silniční sítí prakticky nedotknuté, ale zde by se mělo jednat o promyšlenou aglomeraci. Už na katastrálním území Klečan jsem postavil první metry rychlostních komunikací, které budou pro automobilovou dopravu zajišťovat rychlé spojení mezi městy. Silnice tohoto typu však samozřejmě nebudou sloužit jen pro automobily. V některých úsecích bych na nich chtěl vést i některé linky městské dopravy. Zejména v místech, kde nebude metro nebo železnice. S ohledem na svou disertační práci by neměl být problém ani s plánováním expresních linek.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama