26. 11. 2016

8. června 2017 v 21:08 | BG |  Vývojové fáze
Po čase jsem se opět dostal do sousedního města. Na východ od Klečan jsem již dávno položil základy města Ryšavy, kde by kromě trolejbusů měly jezdit i tramvaje. Osu celé sítě, která bude tvořit i páteř města, jsem si schematicky připravil dříve. Postupnými myšlenkovými pochody pro kompletaci centrálního úseku jsem došel k tomu, že by bylo vhodné začít od místa, kde vznikne hlavní nádraží.


Celá síť by měla demonstrovat severočeské město Most, resp. by z něj měla koncepčně vycházet. Rozdíly jsou takové, že síť bude mít čtyři větve, abych mohl pohodlně provozovat dvě linky, které se budou křižovat v centru, a také že budou provozovány trolejbusy. Půjde o oddělený provoz trolejbusů a tramvají, přičemž trolejbusy budou zajišťovat i dopravní obslužnost Klečan. Přiznám se, že jsem měl trochu rozpory v tom, jak postavit tramvajovou trať před hlavním nádražím, ale nakonec jsem se uchýlil k řešení kolejí mimo silniční těleso. Před nádražím vznikne vzhledem k důležitosti celého uzlu větší terminál, kterým budou tramvaje projíždět a trolejbusy se zde budou obracet na konečné zastávce. Abych se vyhnul případným potížím s provozem tramvají, vznikne na obou stranách nádraží smyčka, jedna s předjízdnou kolejí a u druhé zatím váhám nad provedením. Nicméně by mělo být možné obrátit se a končit u nádraží z obou stran.

Jednu tramvajovou větev bych chtěl vést dále na východ a proto už nyní uvažuju o tom, v jakých místech bude nadjíždět železniční trať. Vše se však bude odvíjet od toho, kde přesně bude umístěno centrum.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama