28. 12. 2016

28. června 2017 v 22:11 | BG |  Vývojové fáze
Další etapy budou spíše ve znamení dokončování křižovatek, tedy především v Ryšavě, kde již nějakou dobu tvořím.


Dnes mi šlo o křižovatku poblíž železniční trati mezi hlavním a městským nádražím. Její specifikum je hlavně v prostorovém uspořádání, na které nejsem právě pyšný. Jelikož jsem během tvorby křižovatky neměl zatím potuchy o trolejbusové dopravě, její výsledek dopadl neslavně, i když to není úplná katastrofa. Problém podle mě spočívá ve využití jednotlivých pruhů. V této křižovatce typu T totiž chci každý pruh přidělit jednomu směru. Vzhledem k tomu, že se na obou krajích zastávky nacházejí stanoviště zastávky, bude pro řidiče vyjíždějící trolejbusem nebo autobusem ze zastávkového zálivu problém odbočit do levého pruhu v tak krátké vzdálenosti. Po stránce tratí trolejbusů jsem křižovatku zatím nedokončil, respektive je hotova jen jedna ze tří částí, takže výsledek ještě můžu zvrátit. Nicméně bych se měl mít na pozoru, na jak velkém prostoru křižovatky budu zastávky umisťovat. Téměř ideálním příkladem je zastávka "Klečany, Obchodní centrum". Píšu "téměř" ideální, neboť vzájemná vzdálenost jednotlivých stanovišť je neúměrně velká.

Druhým dnešním velkým počinem byla železniční trať v městské části Velhutě. Její identifikace mi nezabrala větší potíže, neboť název této městské části určilo nádraží a bylo stanoveno dávno předtím. Nová železniční stanice je bez kolejového rozvětvení a má dvě krajní nástupiště. Vlak se sem dostane tunelem a bude dále pokračovat přes most nad řekou. V těsném sousedství nového nádraží se nachází sídliště, o němž jsem psal v předchozí etapě. Toto nádraží bude míjet podle plánu jedna trolejbusová linka a bude pokračovat dále na západ.


V dnešní etapě opět přibylo několik panelů. Aktuální počet je 62 panelů.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama