29. 12. 2016

28. června 2017 v 22:20 | BG |  Vývojové fáze
Vánoční maraton stavebních a vývojových etap aglomerace pokračuje i dneškem. Síly i nápady mi postupně ubývají, takže jsem se uchýlil k dokončování již sestavených situací.


Dokončovací práce se týkaly mimo jiné úseku trolejbusové tratě mezi městským kopcem a nádražím v Zábělicích. Mezi ním a městským okruhem vznikla ještě jedna zastávka. Zde plánuju menší obytnou zástavbu, ale přemýšlím o zvětšení této zástavby i na druhou stranu ulice, kde je prozatím nezpracovaný terén. Napojení na křižovatku šlo poměrně dobře, ale vzhledem k tomu, jaký na sebe vyvíjím tlak ke zmenšování křižovatek i vzdáleností mezi jednotlivými stanovišti stejné zastávky, předpokládám, že to bude horší. Už při zpracování křižovatky za tramvajovou smyčkou u zábělického nádraží jsem musel trolejbusy odbočující od okruhu vlevo nechat v pravém jízdním pruhu. Existuje však možnost, že se k tomuto problému ještě vrátím a trolejbusy pojedou ve vnitřním jízdním pruhu už od zastávky.

Kromě toho byla významným počinem stavba tramvajové dráhy ve směru na jih. Až do dneška jsem si totiž lámal hlavu nad tím, jak ono odbočení z hlavní trasy provedu. Nakonec jsem si vzpomněl na Plzeň, konkrétně na zastávku Pod Záhorskem, kde tramvaj do Bolevce před křižovatkou vjíždí na vlastní kolej. Toto se samosebou neobešlo bez patřičného rozšíření celé komunikace. Zvažoval jsem rovněž i druh vedení trati, ale pro nedostatek nápadů jsem se omezil jen na tramvajovou trať v ose čtyřproudové komunikace. V nejbližší etapě, pravděpodobně zítra, bych se chtěl dostat dolů k městskému nádraží a propojit tamní tramvajovou smyčku se základní tratí.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama