15. 1. 2017

12. července 2017 v 20:57 | BG |  Vývojové fáze
Prakticky po týdnu se vracím do Ryšavy, kde jsem naposledy provedl pár úprav, které mají zapojit do dělby práce i autobusovou dopravu. Ovšem dnešní etapa se bohužel nevyvíjela tak, jak jsem předpokládal.


Zřejmě to bylo vyčerpáním či jinými povinnostmi, ale z dnešní etapy nejsem příliš spokojený, protože se toho nic moc nového neodehrálo. Předpokládal jsem, že začnu stavět část města za řekou, ale neměl jsem žádný nápad. Říkal jsem si, že nebudu tlačit na pilu, že to bude chtít jen trochu času, než mě zase něco napadne. Vymýšlení stále nových situací není zase tak jednoduché, jak si někdo může myslet. Jde hlavně o to, abych příliš nekopíroval skutečnosti a abych nevykrádal sám sebe. I když jistým podobnostem se zcela jistě nevyhnu. I přesto, že jsem na tom byl dnes bídně, zkusil jsem se podívat aspoň do centra a přivést tramvaj do východní části města vedle nádraží.

Centrum má v mém případě tu výhodu, že není nutné cíleně stavět silnice a chodníky, neboť celé centrum až na výjimky bude jedna velká pěší zóna. Tramvajovou trať, která centrem vede a zároveň se větví do dalších dvou směrů, jsem tedy navrhnul zcela volně. Podle plánu jsem za první zastávkou v centru vybudoval smyčku, která bude sloužit pro manipulační účely. Tramvajová trať poté bude stoupat vedle čtyřproudové silnice a obě tělesa překonají železniční trať i řeku. Na východě města dnes tedy začala vznikat poslední část města, kde doposud chyběla jakákoliv dopravní koncepce. Podle prvotních návrhů by celé nové sídliště měla obsloužit jen tramvaj, ale pro krizové chvíle zde budu vést raději i nějaké autobusové linky, jejichž tělesa poslouží i pro expresní linky.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama