11. 3. 2017

17. srpna 2017 v 20:24 | BG |  Vývojové fáze
Po týdnu odpočinku jsem se zase podíval do Ryšavy, kde mě napadlo zpracovat terén okolo tramvajové trati do Kalužan. Jak se později ukázalo, byla to dobrá volba a oblast podnítila moji další představivost.


V minulé etapě jsem skončil trolejbusovou tratí na východ od tramvajové trati. Tou jsem nyní pokračoval dále ke křižovatkám s autobusovou linkou a poté s trolejbusovou tangenciální. Prozatím však nemám ani metr čistě autobusové trasy. To by se však mělo v příštích etapách změnit, protože se již buduje potřebná infrastruktura. Změn ovšem doznala i tramvajová síť. Ne ani tak co do rozšíření, ale co do techniky. Tramvajová síť se kromě poslední větve za řekou a hlavním nádražím již rozšiřovat nebude. Ale na trati do Kalužan jsem vyměnil všechny kolejnice za žlábkové a byly vyměněny i zastávky na 50metrové.

S pozvolným stoupáním tramvajové tratě do Kalužan se měnil i terén a já měl konečně po delší době možnost zpracovat sídliště, jehož plánování nebylo nijak obtížné. Měl jsem k dispozici spoustu bariér, které mi plánování usnadnily. Navíc jsem do okolí polikliniky vytvořil další kopcovitý útvar, který sídliště pomyslně rozdělí na několik dílů. I přes svou jednoduchost je sídliště poměrně velké a jeho dokončení se provede zřejmě následující etapu.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama