12. 3. 2017

5. září 2017 v 21:39 | BG |  Vývojové fáze
Uvědomil jsem si, že popis právě vzniknuvších lokalit nemusí být vzhledem k absenci mapy právě srozumitelný. Ovšem mapa se právě s budováním města vytváří a není možné jmenovat konkrétní oblasti, jelikož ještě není o jménech rozhodnuto.


Marně jsem uvažoval nad tím, jaký orientační prvek zvolit. Ale napadlo mě, že dobrým záchytným bodem mohou být nádraží, protože jejich poloha je určována nejdříve a jsou také jako první body ve městě i pojmenovány. Nebude jich sice moc, ale v malé Ryšavě mohou stačit.

K dnešní etapě však jména nádraží zatím potřebovat nebudeme. Vše se totiž odehrávalo okolo tramvajové trati mezi vozovnou a Kalužanami. Dost zásadní je stavba technologické smyčky u vozovny, kterou jsem měl naplánovanou už dlouho, ale zatím jsem se neodhodlal k její realizaci, protože nebylo postaveno okolí. Vzhledem k tomu, jakým způsobem jsem včera pohnul se sídlištěm nad tratí, bylo její umístění o mnoho jednodušší. Trolejbusová trasa, která zmiňovaným sídlištěm prochází, se prodloužila o další půlkilometr, takže jsem se mohl během dne připravit na propojení dalších dvou významných křižovatek. Spojením důležitých uzlů se tak sídliště rozroste do obřích rozměrů.

Samozřejmě bych ale neměl zapomínat na přírodu. V oblasti, kdy trolejbus za řekou opouští stopu tramvajové trati a míří podél řeky k železniční trati na jihu, vyroste další kopcovitý útvar. Spojení těchto částí bude zajišťovat kombinace jednotlivých druhů dopravy, takže bohužel oblast Velhutí nebude mít přímé spojení s horními Kalužanami.

Ještě se však budu zamýšlet nad tím, jakým způsobem bude vedena a ukončena linka trolejbusu, jejíž trasu jsem dnes prodlužoval. Napadla mě taková romantická situace ukončení těsně u hlavní ulice s jinou linkou, avšak o několik metrů níže, ale na tyto úvahy už dnes nedojde.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama