26. 3. 2017

12. září 2017 v 20:32 | BG |  Vývojové fáze
I když jsem neuskutečnil žádný ze svých návrhů, o kterých jsem přemýšlel během posledních dní, nebránilo mi to tomu, abych nepokračoval v ostatní práci, například ve stavbě trolejbusových tratí v Ryšavě.


Ten nápad jsem si chtěl nechat na vhodnější chvíli. Měl jsem totiž v plánu vystavět sídliště okolo linky z Kalužan na sever města podle speciálního vzoru, který by zajistil okamžité zaplnění terénu bez dlouhého přemýšlení. Tento vzor jsem měl pořád před sebou, a přesto jsem jej nikdy nevyužil. Odkoukal jsem jej ze stodůleckého sídliště v Praze, kde jsem nějaký čas žil. Nikdy mě nenapadlo přebírat vzory až v takovém detailu, ale tehdy jsem na to v Bronislavicích neměl prostředky. Takže takové sídliště budu tvořit až v dalším městě. Do současného stavu Ryšavy se nehodí.

Menší pokrok jsem učinil v autobusové síti. Konečně jsem se dostal k tomu, abych utvořil samostatnou infrastrukturu i pro autobusy. Při letmém pohledu jsem usoudil, že v Ryšavě nebude jezdit víc než tři nebo čtyři linky, protože autobusy budou tvořit tu nejmenší část dopravního systému nejen v Ryšavě, ale v celé aglomeraci. Důraz bude kladen zejména na elektrickou dopravou, která je ekologičtější.

Zmínit se však musím o propojení trolejbusové tratě z místa okolo řeky a nádraží v Kalužanech, resp. kalužanského lihovaru. Do poslední chvíle jsem nedoufal, že se mi propojení povede, protože jsem nechtěl práci na propojení uspěchat, ale výsledek můžu považovat za zdařilý. Musím ovšem přiznat, že jsem trať udělal narychlo. Celou dobu jsem se totiž třásl na to, abych mohl provést testovací jízdu. Ještě uvažuju o změně propojení mimoúrovňové křižovatky u kalužanského nádraží. Stále mám totiž tendenci realizovat vzájemné spojení nádraží, Krnovské čtvrti v Kalužanech a lihovaru s vozovnou, kterou plánuju severně od Kalužan. Ke konci etapy jsem se pustil ještě do detailů, což nedělám běžně. Ale zajímalo mě, jak vypadala situace s upravenou zastávkou u kalužanského nádraží na čtyřproudové komunikaci ke Krnovské čtvrti. Na ní totiž nebude žádný přechod, ale cestující se z této zastávky dostanou podchodem. Nakonec jsem lehce upravil samotné kalužanské nádraží o potřebné detaily a textury.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama