15. 4. 2017

25. října 2017 v 21:01 | BG |  Vývojové fáze
Dnes jsem pokračoval tam, kde jsem včera skončil, tedy znovu na sídlišti. Ale více jsem zapracoval na naměřených vzdálenostech mezi zastávkami. Výsledky jsou velice překvapivé.


Prvně jsem se ale vypořádal se sídlištěm, které na své zpracování čekalo dlouhou dobu, abych celou oblast mohl uzavřít. Jde o domy poblíž tramvajové vozovny. Při zpracování terénu se naskytla díky náhodě šance vytvořit malou rokli, neboli soutěsku. Rozdíl mezi těmito pojmy jistě je, ale nedokážu jej rozlišit, takže okolí pojmenuju po rokli. Podobně by se měla jmenovat i zastávka trolejbusu. Zdá se však, že dokončení sídliště nebude tak jednoduché, protože mi chybí zase trochu invence. Moc si modeluju různé svahy a pak mi nezbývá prostor na paneláky. V každém případě je již velká část zastavěná tak, že bych mohl na povrch nanášet textury.

V další části jsem se přesunul do oblasti budoucí trolejbusové vozovny, kde na mě čekala velká křižovatka. Musím se přiznat, že jsem ji zpracoval takovým způsobem, že nemám vůbec chuť v jejím dokončení pokračovat. Myslím, že mi bude trvat hodně dlouho, než se přes ni dostanu, ale budu ji muset zhotovit co nejdříve, protože jako křižovatka souvisí s dalšími větvemi a minimálně pro polovinu trolejbusového provozu to bude neurální bod.

Posledním počinem bylo měření mezizastávkových vzdáleností. Pro jednoduchost jsem začal s tramvajovou tratí, tedy s budoucí linkou, která by měla jezdit z Kalužan přes hlavní nádraží do sídliště za tratí. Prozatím není vybráno ani číslo, ale vedení této linky je jasné. Z měření vyplynulo, že tato linka má délku necelých 10 km. Přesná čísla budou uvedena ve zvláštním souboru, kde bude uveden i jízdní řád. Zatím mi zbývá doplnit názvy zastávek. I přes tento problém jsem se dokázal dostat, proto jsem zastávky pro začátek očísloval a ručně kreslil schéma sítě. Jízdní doba uvedené linky je 27 minut, z čehož vyplývá cestovní rychlost 22,22 km/h. Logicky z toho vyplývá, že tato rychlost je ovlivněna počtem zastávek a křižovatek. Ale najdou se zde úseky, které lze projet i vyšší rychlostí než 50 km/h.

Dokončení tramvajové sítě se blíží a její měření bude provedeno v podstatě v řádu minut. Do té doby bych se měl rozhodnout na prezentaci jízdní řádů, neboť nepůjde o obvyklé schéma, na jaké jsme zvyklí. Další podrobnosti popíšu, až přijde tato problematika na řadu.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama