22. 4. 2017

6. listopadu 2017 v 19:10 | BG |  Vývojové fáze
Po špatném týdnu musí zákonitě přijít týden dobrý. Netuším, jestli to platí ve všem, ale během praxe v Trainzu jsem zjistil, že bez slabých chvilek se neobejdu. Neúspěch v minulém bloku jsem si tak vynahradil prací na tom, co jsem zanedbal.


Musím opravdu potvrdit, že se mi náramně dařilo, mohu tedy být se svou dnešní prací spokojený. Ještě než začnu s popisem dnešní etapy, musím se zmínit o důležité věci, která výrazně ovlivní další etapy. Už třetím týdnem pracuju na schématu sítě, kde jsou zaznačeny trasy tramvají, trolejbusů a autobusů. Toto schéma jsem doplnil zastávkami, které prozatím čísluju, a dnes se mi podařilo zhruba navrhnout polohu jednotlivých městských částí, z nichž se Ryšava skládá. Je jich tedy celkem 9 a byly uveřejněny v etapě ze dne 4. 2. 2017. Z toho vyplývá nejen lepší orientace ve hře, ale také počátek pojmenovávání zastávek.

Podle schématu jsem tedy dnes pracoval v ryšavské části Locheň. Během týdne jsem získal několik průmyslových objektů a vzhledem k tomu, že Locheň by měla být klidnější částí než ostatní místa v Ryšavě, napadlo mě zde postavit podnik dřevozpracujícího odvětví. Celý nápad měl ovšem podstatnou chybu v tom, že se v Lochni nenachází žádná železniční trať, protože nově vybudovaná pila v sobě obsahuje i vlečku. Z plánu postavit pilu jsem nakonec ustoupil, ale okamžitě jsem jej nahradil areálem botanické zahrady, resp. jsem pro ni vyhradil dost velké místo. Celé sídliště, které začalo vznikat teprve nedávno, se dnešním dnem velice rychle rozrostlo. Kopcovitý terén jsem upravil tak, aby bylo možné na něm postavit i jednotlivé panelové domy, v podstatě podobným způsobem jako v Klečanech.

Jak již bylo patrné z předchozích etap, dopravu na locheňské sídliště budou zajišťovat výhradně trolejbusy, ale počítám i s krátkou autobusovou linkou, která bude končit poblíž botanické zahrady. A právě v místě budoucího autobusového obratiště, kde se bude autobus střetávat s trolejbusem, došlo k úpravě křižovatky. Trolejbus odtud až k botanické zahradě bude mít poměrně dlouhé mezizastávkové vzdálenosti, protože jsem nechtěl zastávky zbytečně zahušťovat.

Kromě toho se mi na základě doplněného schématu podařilo pojmenovat i několik dalších zastávek, čímž jsem také odstranil několik čísel. Tradici, kterou si přináším z Bronislavic, bych chtěl oživit i zde. Je zřejmé, vozidla potřebují své zázemí. Tramvaje tedy budou mít vozovny vždy vlastní a trolejbusy budou sloučeny s autobusovými garážemi. A všechny tyto vozovny budou věnovány českým městům, ať už elektrickou MHD mají či nikoliv. Při stavbě Ryšavy jsem myslel především na severočeská města Most a Litvínov. Tramvajová vozovna je tedy v Mostecké čtvrti a trolejbusová vozovna v Litvínovské čtvrti. Součástí těchto čtvrtí jsou i ulice pojmenované po městských částech těchto měst. A v podobném duchu bych chtěl pokračovat i v dalších případech.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama