1. 7. 2017

17. ledna 2018 v 20:52 | BG |  Vývojové fáze
V některých částech Ryšavy ještě zbývá dokončit pár detailů a kromě elektrifikace budou situace dokonalé. Ty jsem však dnes pominul a pokračoval v rozjetých pracech z minulé etapy, tedy dokončení části velhuťského sídliště.


Některé oblasti se již zazelenaly, což znamená, že komunikační infrastruktura je již hotová a zůstane neměnná. Mohou se však v budoucnu vyskytnout výjimky, které mě donutí již hotovou situaci změnit. Prázdná místa se snažím vyplňovat lesy, ale zase mě napadlo, že není vhodné lesy a stromy cpát všude, kde je byť je kousek volného místa. Jakkoliv mám stromy a lesy rád, není možné vše přehánět. Přemýšlím totiž o vyhlídkových místech, takže by nebylo příliš prozíravé vše zaplnit vzrostlou zelení. V údolích a nízkých polohách města však tuto možnost využiju rád a ta vyšší místa budu zaplňovat jen sporadicky. V příští etapě nesmím však zapomenout si všechny situace překreslit, aby se mapa aglomerace také posunula trochu dopředu.

Jistá změna nastane ve vedení autobusové linky od zábělického nádraží. Protože již nechci Ryšavu rozšiřovat ani o milimetr, povedu linku na právě vytvořený kopcovitý útvar, který vznikl nedaleko velhuťské polikliniky. Když jsem tento kopec vytvářel, myslel jsem na hlavně na vrcholky vysokých kopců, odkud je mnohdy překrásný výhled daleko do krajiny. Toto místo, kam bude zajíždět autobusová linka zhruba jednou za hodinu, chci vyšperkovat do klasické podoby vyhlídky, tedy nezapomenu, restauraci a hlavně vysokou rozhlednu.

Posledním dnešním počinem byla tramvajová vozovna na Mostecké ulici v Ryšavě. I zde rovněž nazrál čas, abych se pustil do jejího zhotovení, byť mi chybí ještě několik podstatných detailů. Dříve jsem neměl s takovými stavbami zkušenosti a stavěl vozovny podle toho, co jsem viděl a zažil. Ale až nyní, s jedním pracovním projektem, jsem získal prototyp ideální tramvajové vozovny a všeho, co by měla obsahovat. Kromě krytých míst, které budu upřednostňovat více než venkovní stání, to bude také myčka, hala denního ošetření a menší odstavná plocha. Jelikož jde o tramvajovou síť malého rozsahu, bez některých nezbytně důležitých věcí se obejdu, takže na těžkou údržbu a generální opravy budou tramvaje převezeny do Bronislavic nebo jiné vozovny s potřebným vybavením.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama