10. 6. 2017

15. ledna 2018 v 19:50 | BG |  Vývojové fáze
Na občasné výpadky své invence bych si asi měl zvykat. Dnešní etapou jsem zvrátil pokračující živoření z minulých vývojových fází a pracoval na území nad zábělickým nádražím, kde jsem vytvořil prostor pro novou obytnou oblast.


Čtyřproudovou silnici, která vede na sever a spojuje zábělické nádraží s budoucí obytnou oblastí, jsem vystavěl již dříve, ale až nyní našla své uplatnění připojením oblasti na jejím druhém konci. Tehdy jsem musel silnici rozšířit kvůli stavbě křižovatky i kvůli trolejbusovým trasám. Ta hlavní část stavby sídliště však teprve přijde.

Mohem důležitější byl prostor mezi Bohdalínem, tedy sídlištěm, kde končí jedna z tramvajových linek vedených zde nezvykle po vlastním tělese, a Zábělicemi. Šlo tedy o jednolitou stavbu, protože na tomto prostoru přirozeně závisela velikost nového sídliště. Jak vyplývá z obrázků, bylo nutné zde sloučit několik typů komunikací zároveň. Značení pro potřeby stavby bude trochu jiné, než jak jsme zvyklí z reálného světa, protože používám odlišných typů silnic. Tou nejdůležitější je samozřejmě dálnice, jejíž síť protká celou aglomeraci. K tomu používám výhradně čtyřproudové silnice s odděleným středovým pruhem. Dálnice tedy protíná Bohdalín i Zábělice a vede dále na jihozápad, kde nadjíždí komunikaci do Klečan. Dálnice má však v Bohdalíně mimoúrovňové křížení, což pro potřeby Traizu vyžaduje prostor, a to ne právě malý. Naštěstí jde jen o napojovací komunikaci, takže křížení bude v podstatě jen poloviční. Tyto dvě komunikace se musí protnout s běžnou čtyřproudovou silnicí, na kterou používám čtyřproudovou silnici se středovou dvojitou čárou. Všechny tyto komunikace jsem umístil na stejnou výškovou úroveň, samozřejmě s výjimkou připojovacího úseku dálnice od jihu. Poté již nebude problém přizpůsobit ostatní druhy komunikací.

V závěru dnešní etapy se trochu změnila samotná železniční stanice Ryšava-Zábělice. A možná se v budoucnu ještě trochu změní. V každém případě ode dneška disponuje postaveným nástupištěm a zastřešením. Problém jsem však měl se samotnou budovou, protože ta ještě obsahuje přístup k nástupištím. Podchod jsem tedy zakryl opěrnými zdmi, které dominují celé stanici, ale tím jsem i "zabetonoval" odchod z budovy směrem k nástupištím. S nádražím si samozřejmě ještě pohraju, ale to nechám až na příště.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama