Březen 2018

30. 12. 2017

28. března 2018 v 18:20 | BG |  Vývojové fáze
Během počínající elektrifikace se část Lochně v Ryšavě velmi výrazně proměnila. Ale kromě obligátní stavební etapy ještě uvedu, co se bude v příštím roce odehrávat.

28. 12. 2017

27. března 2018 v 21:24 | BG |  Vývojové fáze
Přemýšlením nad trolejovým vedením a jeho tvorbou v Trainzu jsem v posledních dnech strávil spoustu času, a proto si potřebuju trochu odpočinout. Místem k relaxaci se stala botanická zahrada.

27. 12. 2017

27. března 2018 v 19:50 | BG |  Vývojové fáze
Oproti minulým Vánocům se tyto nejsou v duchu trochu odlehčeném, protože jsem se z předchozího projektu poučil, že nemůžu zase tak moc tlačit na pilu. Žádné další sídliště jsem již nevytvářel, byl jsem totiž ještě pořád fascinovaný novými armaturami.

24. 12. 2017

26. března 2018 v 20:11 | BG |  Vývojové fáze
Štedrej večer nastal a koledu pro virtuální aglomeraci přichystal.

23. 12. 2017

21. března 2018 v 17:25 | BG |  Vývojové fáze
Dobrá věc se podařila. Jako dárek k Vánocům jsem od velmi šikovného autora obdržel první sadu zcela nových armatur trolejového vedení pro trolejbusové tratě. A výsledek je více než uspokojivý. Touto cestou bych mu chtěl také poděkovat.

Mapy, plány a schémata

13. března 2018 v 21:41 | BG |  Mapy, plány a schémata
Mapy, plány a schémata Barnajské aglomerace

17. 12. 2017

13. března 2018 v 21:33 | BG |  Vývojové fáze
S blížícím se časem vánočním se připravuju na delší pásmo vývojových etap virtuálního projektu aglomerace. Jelikož ploch k zástavbě ubývá, zaměřil jsem se více na detaily okolo zastávky č. 88.

3. 12. 2017

12. března 2018 v 21:54 | BG |  Vývojové fáze
Spěch skončil. Z původního projektu Bronislavic jsem se bohužel až nyní poučil, že kvaltování toliko pro hovada dobré jest. Znamená to, že si každý záměr výstavby dopravní infrastruktury, obytné nebo neobytné plochy pořádně promyslím.

2. 12. 2017

8. března 2018 v 22:17 | BG |  Vývojové fáze
Sídlištní bloky se stále rozšiřují a snad poprvé dojde k malým změnám v již postavených situacích. Dnes padly také další úvahy o trolejbusové vozovně.

Popis aglomerace

7. března 2018 v 20:49 | BG |  O projektu
Aglomerace Barnajské zátoky (nebo také Barnajská aglomerace) je fiktivní oblast, která spojuje převzaté i vlastní vytvořené scenérie z různých koutů světa, především z měst České republiky, kde funguje, dříve fungoval či vůbec nikdy neexistoval elektrický provoz městské hromadné dopravy. Vzhledem k oborovému zaměření autora tento projekt prezentuje představy o ideálním dopravním systému a jeho údržbě.

Barnajskou aglomeraci lze popsat jako oblast s dosahem k moři a zároveň k horám. Jako vzor umístění posloužilo trojměstí Gdańsk - Sopot - Gdynia na severu Polska a také Krymské hory na poloostrově Krym, kudy vede nejdelší trolejbusová trať na světě mezi Simferopolem a Jaltou.

Základem aglomerace jsou tato města:
  • Bronislavice
  • Filipová
  • Holáň
  • Kamenný Brod
  • Ryšava
  • Sobí nad Lipnou
  • Vršice
Pokud to technický stav zařízení dovolí, pravděpodobně přibydou jako možné alternativy i jiná města či obce.