14. 5. 2018

26. července 2018 v 21:44 | BG |  Vývojové fáze
Tato krátká etapa se zabývala drobnými úpravami u hlavního nádraží.


Hlavní nádraží v Ryšavě je dost velké na to, aby z ní byla vlakotvorná stanice, případně zde byla vlečka do malého depa nebo do nějakého podniku. Jelikož jsem při stavbě nádraží a okolí na žádný výrobní podnik nemyslel, zbývala možnost postavit malé depo. Při tvorbě dalšího nádraží se na to pokusím víc myslet.

Depo jsem postavil mezi kolejištěm hlavního nádraží a řekou, vlečka k ní je tedy napojena na poslední průběžnou kolej. Jenže do depa by měla zajíždět i nějaká auta, takže jsem přemýšlel, jak k ní ta auta přivést. Trať mezi Klečanami a Ryšavou je vysokorychlostní, takže by se zde neměly vyskytovat žádné přejezdy a stejně bych to měl dodržet i v dalším plánování. I když jsem o podjezdu uvažoval už dříve, nebyl jsem si jistý, jestli na něj budu mít dostatek místa. Nakonec mi ani jiná možnost vlastně nezbyla. Auta se přes manipulační koleje dostanou skrze železniční přejezdy se závorami. V budoucnu by samozřejmě mělo přibýt i světelné zabezpečovací zařízení - výstražníky. Do depa jsem chtěl ještě zakomponovat přesunu s pěti kolejemi, ale nakonec se tak nestalo. Depo tedy zahrnuje pět kolejí do depa a tři odstavné koleje.

Drobné zlepšení se stalo u tramvajové smyčky, zrovna ve chvíli, kdy jsem instaloval nástupiště na hlavním nádraží. Z nástupišť bude možné se dostat ven třemi podchody. První vede přímo k trolejbusové smyčce, druhý do výpravní budovy a třetí k parkovišti typu P+R. Uvědomil jsem si, že ne všichni vystupující a nastupující cestující budou chtít využít zdlouhavou cestu skrze nádražní budovu. Součástí parkoviště je samozřejmě i příjezdová cesta, u níž jsem musel změnit typ křižovatky.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama