19. 5. 2018

30. července 2018 v 21:09 | BG |  Vývojové fáze
Ryšava je co do množství a vedení ulic hotová a pokračuje se na stavbě trolejbusové vozovny.


Jelikož už je prakticky celá Ryšava hotová a dál se město rozrůstat nebude, zbývá mi jen doplnit detaily, případně jednoduchá úprava situací, která by neměla zásadně změnit síť ulic. Spíše naopak. Při volných chvílích kroužím městem a snažím se jednotlivé uliční bloky zvětšovat, dochází tedy k redukci ulic. Kvůli tomuto opatření jsem dokonce musel smazat mapu DWG, kterou postupně rýsuju, abych se co nejdříve dostal k názvům ulic.

Napadlo mě však rychlejší řešení, ale možná o to pracnější. Jelikož se ulice mění jen minimálně, ale k určitým posunům dochází, musel bych digitální mapu stále aktualizovat dle situace. Došlo mi, že pro názvy ulic mi bude stačit jednoduchá mapa, kterou budu kreslit ručně a bez měřítka. Seznam významných osobností aglomerace se naplňuje, ale není uzavřený. Zatím však netuším, kolik jich bude, bude to závislé na tom, kolik ulic Ryšava bude mít. Plán kreslím už druhý víkend a předpokládám, že ještě nějaké dva víkendy to potrvá. Pak bych mohl konečně pojmenovat ulice a zastávky a přikročit k tvorbě linkového vedení.

Stavba v dnešní etapě pokročila tak, že jsem v Zábělicích u nádraží, prakticky u hranic Ryšavy, dokončil ulici, vedle níž je rozvodna elektrického vedení. U něj také vznikne malá obytná část. Kompletuje se také hlavní nádraží, a sice tak, že roste technické zázemí nádraží. Významně se proměnilo i okolí policejní stanice, u severního zhlaví hlavního nádraží také vyrostla malá obytná čtvrť, ovšem tak, aby kolejiště bylo od budov odděleno alespoň úzkou řadou stromů. Posledním počinem byla trolejbusová vozovna s autobusovými stáními. Později jsem si uvědomil, že pozemek vozovny je až příliš velký a kvůli oddělené autobusové síti zde nebude zapotřebí tolik autobusů. Může se však vyskytnout nějaká výluka, takže jsem ve vozovně vyhradil místo 45 kloubovým autobusům, tedy tři vozy v 15 řadách. Původně jich mělo být víc, ale nakonec jsem se rozhodl pro menší počet z toho důvodu, že autobusy mimo Ryšavu prakticky nevyjedou a dvě autobusové linky zcela jistě nespotřebují tolik vozidel. Ovšem ze strategických důvodů je vhodné udržet větší než potřebný počet vozidel. Na území vozovny tedy nechám prostorovou rezervu.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama