9. 6. 2018

28. srpna 2018 v 20:29 | BG |  Vývojové fáze
Delší pauza mi jen prospěla, můžu se tedy vrátit do Ryšavy a pokračovat ve výstavbě města.


Jelikož jsem zde dlouho nebyl, v prvních chvílích jsem tápal, na co se zaměřím. Armatury trolejového vedení zatím k dispozici nejsou, takže mi zbývá dotáhnout do konce hlavně ty detaily. I když jsem měl také v plánu dokreslit mapu města, bohužel na to nedošlo.

Dobrá příležitost na dokončení situace se naskytla u velhuťského nádraží. Protože s tímto nádražím sousedí trolejbusová zastávka s obratištěm, kompletace prostoru se samozřejmě dotkla i tohoto. Základem celého prostoru by měl být nadchod, ale ani ten zatím není. Ovšem přemýšlím o tom, jestli nebude jednodušší si nadchod se všemi rampami a schodišti ručně vyrobit z dostupných součástí, než si jej nechat vyrábět na zakázku. Pořád mám totiž na mysli množství polygonů, které kvůli tomu přibydou. Tento nápad zatím nechám spát a vyzkouším jej jindy. Malý problém jsem měl s úrovní nástupiště a úrovní chodníku. Chodník byl trochu níže a nenašel jsem žádnou součást, kterou bych obě výškové úrovně vyrovnal. Sklon jsem tedy nasimuloval několika chodníkovými plochami.

Z velhuťské železniční zastávky se mi po čase podařilo vytvořit poměrně solidní přestupní uzel mezi městskou dopravou a železnicí. Samozřejmě zde ještě chybí nějaké drobnosti, ale přesně takhle si představuju přestupní uzel menšího významu. Základem je těsná vazba mezi jednotlivými druhy dopravy, a to i té automobilové, jelikož v blízkosti se nachází i parkoviště. Tomuto se však bude detailněji věnovat další část organizace dopravní obslužnosti.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama