28. 7. 2018

16. října 2018 v 19:28 | BG |  Vývojové fáze
Naskytla se možnost vyhnout se na trolejbusovém obratišti Prokůpkova výhybkám a pokračovat v elektrifikaci. A také přibyla velká spousta zastávek.


Zcela mimořádně jsem se rozhodl pokračovat v elektrifikaci smyčky u zastávky "Ryšava, Prokůpkova". I když stále čekám na výložníky, pořád využívám starší sestavy z původní dodávky trakčních armatur, což mi pomáhá aspoň trochu považovat situaci za dokončenou. Samozřejmě budou po nové dodávce všechny výložníky vyměněny. Nemám obavu o jejich odlišné umístění vzhledem k jejich nové konstrukci, protože budou prakticky vyrobeny na zakázku v délkách od 3 do 12 metrů a odstupňovány po půl metru.

Tímto způsobem jsem prakticky dokončil oblouk od nástupní zastávky ke dvoustopé trati. Měl jsem trochu obavu o to, aby jednotlivé závěsy nebyly moc blízko u sebe, použil jsem totiž 5° svorky a jak vyplývá z článku o rychlostech pod trolejovým vedením, ty mohou být pojížděny již poměrně velkou rychlostí. Zbývalo už jen dokončit oblouk od výhybky k nástupní zastávce. Celkový úhel jsem rozdělil na 6 polí po 20°, navíc se zde opět vyskytla příležitost použít obloukové odtahy. Z důvodů, které jsem v předchozích etapách popisoval, budou odtahy umístěny vždy střídavě k přímému vnitřnímu převěsu na středový stožár. S ohledem na předchozí zkušenosti se až divím, jak hladce tento úkon probíhal. S použitím dostupných šablon to bylo opravdu jednoduché a výsledek, jak ukazují fotografie v galerii, stojí za to. Skončil jsem před výhybkou, protože předpokládám, že i nové výhybky bude možné umístit přímo na těleso trati.

Zároveň jsem také provedl přípravu na elektrifikaci křižovatky, kde trolejbus vjíždí na čtyřproudou silnici ke kruhovému objezdu u trolejbusové vozovny. Příprava tedy znamenala položení asfaltu a úprava některých směrů pro automobilovou dopravu, která je v Trainzu generována automaticky. Samozřejmostí byly i stop čáry, protože na této křižovatce plánuju i světelné signalizační zařízení.

Mapa s ulicemi se plní a stejně jako jsou vydávány etapy s názvy zastávek, bude vydána i mapa s názvy ulic, podle nichž jsou některé zastávky pojmenovány. Jedna z takových etap s novými názvy zastávek je i ta dnešní, proto zde přináším další seznam, kterým se mění i schéma dopravní sítě uveřejném ve speciálním článku.

1 = Ryšava, U rozvodny
6 = Ryšava, Nikoly Freundové
7 = Ryšava, Miroslavská
8 = Ryšava, Kladinky
9 = Ryšava, Vančurova
13 = Ryšava, Větrovcova
26 = Ryšava, Smiřická
32 = Ryšava, Přichystalova
33 = Ryšava, Jana Kacmara
34 = Ryšava, Alexe Brychty
35 = Ryšava, Kořenovská
36 = Ryšava, Nad roklí
40 = Ryšava, Štěpová
41 = Ryšava, Kruminova
42 = Ryšava, Kyselova
47 = Ryšava, Ivana Vyskočila
50 = Ryšava, Štěpánovská
53 = Ryšava, Viola
56 = Ryšava, U Suchánků
57 = Ryšava, Hanušovická
58 = Ryšava, Marka Foglara
63 = Ryšava, Sirotkova
64 = Ryšava, Na pytlácké stezce
66 = Ryšava, Nad Pohankou
68 = Ryšava, Litvínovská čtvrť
70 = Ryšava, Břeclavská
72 = Ryšava, Bednarčíkova
73 = Ryšava, Vetchá
74 = Ryšava, Bohumila Švarce
75 = Ryšava, Chudeřická
76 = Ryšava, Bílinská čtvrť
78 = Ryšava, Jiřího Srnky
84 = Ryšava, Antonína Boháče
87 = Ryšava, Kraslická
96 = Ryšava, Finská
101 = Ryšava, Lamačova
102 = Ryšava, Tregnerova
104 = Ryšava, Mahlerova
111 = Ryšava, Vítkovská
116 = Ryšava, Kývalka
121 = Ryšava, Hlavatého

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama