15. 9. 2018

28. listopadu 2018 v 20:29 | BG |  Vývojové fáze
Tabulku chronometráží průběžně doplňuju o časy jízdy. Brzy tak bude možné sestavit základní množinu linek.


Opět jsem po čase provedl pár úprav na trolejovém vedení trolejbusových tratí. Od minula to bylo dokončení oblouku za křižovatkou pod zastávkou "Ryšava, Přichystalova" a rovinka na mostě k zastávce "Ryšava, Jana Kacmara", kde jsem měl připraveny i šablony. Jak už jsem nastínil v předchozí etapě, trolejbus ve směru na Přichystalovu ulici přejíždí na čtyřproudé silnici z pravého pruhu do levého. V navazujícím oblouku se tedy poloměr stopy trochu protáhne, protože není příliš prozíravé do detailu kopírovat dráhu vozidla. Trolejbus je vůz s proměnlivou dráhou jízdy, přičemž může od stopy odbočit až o 4 metry v závislosti na typu vozidla, délce sběračů a zkušenostech řidiče. Z tohoto důvodu je domnělý přímý převěs ještě jedním lanem odtažen na stožár v úhlopříčce.

Mimo jiné jsem se dnes samozřejmě věnoval měření dob jízdy mezi jednotlivými zastávkami tak, abych mohl vytvořit různé kombinace linek. Tyto tabulky chronometráží mi pak poskytnou základ k vytvoření orientační doby oběhu. K nim se ale vrátím v následující etapě.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama