4. 8. 2018

5. listopadu 2018 v 21:06 | BG |  Vývojové fáze
Dnes přináším trochu polemiky o stromech ve městech a také poslední pojmenované zastávky v Ryšavě a v Klečanech.


Od minulé etapy stále přemýšlím nad tím, jak do již zastavěného města Ryšava zakomponuju lodní dopravu. Prohlížel jsem město zevrubně ze všech stran a našel jsem dvě místa, kde by mohl malý lodní přívoz vzniknout. Demonstrativně jsem tedy objekty umístil nad řeku a pokud si tento nápad už nerozmyslím, měl bych začít stavět příjezdové komunikace.

V rámci rekonstrukce trolejbusového trakčního vedení v Klečanech jsem začal demontovat veškerý materiál včetně stožárů. Demontáže nebudou probíhat v jeden den, ale rozdělím si je postupně do několika etap. Trochu mě mrzí, že po všech těch hodinách a dnech usilovné práce musím troleje zlikvidovat, ale bude to jen k dobré věci, protože s novými armaturami by mělo trolejové vedení vypadat mnohem lépe.

Při procházení sídlišti, které jsem v poslední době zkompletoval, jsem si uvědomil jednu zásadní věc. V těchto dnech na území České republiky zažíváme vedra, která leckde dosahují i 39 °C. Není to nic ojedinělého, taková vedra tady byla vždycky, ale v poslední době je jich čím dál víc a následky jsou vidět i ze satelitních map, kdy kdysi zelené oblasti doslova zrezivěly. Sám jsem zastáncem toho, že silnice by měly být lemovány stromořadím. Lidé, kteří by všechny stromy u silnic nejraději porazili, většinou argumentují tím, že při případné nehodě, kdy vůz vyjede ze silnice, se řidič aspoň nesrazí se stromem. Bohužel strom však nemůže za špatné řízení řidičů a i když to bude znít cynicky, tak i v případě, kdy to není jeho vina. Stromy u silnic mají své výhody a je nesmysl je likvidovat. To samé je i se stromy v sídlištích. Poměrně velké sídliště u vozovny, které jsem zpracoval před několika měsíci, jsem zahrnul obrovským množstvím stromů, což už není v České republice zvykem. Zvlášť Brno je na tom se stromy na sídlištích dobře, až se kolikrát zdá, že nejde o stromy na sídlištích, ale sídliště v lese.

Jak je vidět, stavba virtuálního města přináší kromě provozování dopravy i jiná poučení.

Mapa s ulicemi dospěla do fáze, kdy již jsou pojmenovány všechny zastávky na síti. Toto je tedy poslední etapa, kdy se mění schémata dopravní sítě v Klečanech a v Ryšavě. Společně s výčtem posledního balíku zastávek se mění i schéma uvedené ve speciálním článku.

15 = Ryšava, Pod Vyhlídkou
16 = Ryšava, Dobešova
48 = Ryšava, Klírova
54 = Ryšava, Poláchovo náměstí
67 = Ryšava, Baranova
77 = Ryšava, Navrátilova
79 = Ryšava, Pod zárubněmi
86 = Ryšava, Nad Hrabovskou
95 = Ryšava, Rajhradská
97 = Ryšava, Hauserova
98 = Ryšava, Turovského
99 = Ryšava, Jakoubkova
100 = Ryšava, Pavlišova
103 = Ryšava, Plochý stadion
107 = Ryšava, Jaroměřská
109 = Ryšava, Pohanka
115 = Ryšava, Rumanova
120 = Ryšava, Pod zelenými domky
122 = Ryšava, Hrabovská
129 = Klečany, Dolní Spojová
130 = Klečany, Červený blok
131 = Klečany, Josefa Sekyry
134 = Klečany, Horní Spojová
135 = Klečany, Pod Hlubokou
136 = Klečany, Vlasákova
137 = Klečany, Adamovská
141 = Klečany, Podolákova
143 = Klečany, Křížová
144 = Klečany, Čtvrteckého

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama