8. 9. 2018

26. listopadu 2018 v 22:08 | BG |  Vývojové fáze
Pro další práci na aglomeraci jsem vydal schéma železniční sítě.


Od minulé etapy pokračuju v tom, co jsem si dal za cíl vysoké priority. Tabulky chronometráží chci zaplnit co nejdříve, abych mohl vytvářet linky a jejich doby oběhů. Současně s dokončením tabulek, které budou hotovy nejspíše během následujících dvou etap, chci vydat i speciální soubor v MS Excel. Tento soubor bude obsahovat užitečné vzorce, které kromě tohoto zaměření bude možné použít i k jiným účelům, a bude zpřístupněn zdarma. Vzorce nejsou mým výtvorem, je to kombinace všeho, co jsem našel na internetu. Zmiňovaný soubor tedy bude obsahovat tabulku, do níž v určitém sloupci stačí napsat kódové označení zastávek dle schématu zastávek a automaticky se vyplní název zastávky, jízdní doba a délka trasy a to vše pro oba směry. Díky tomu pak lze vypočítat dobu oběhu a dle zvoleného intervalu i počet vozidel v oběhu na konkrétní lince. O tom všem ale budu informovat až při vydávání tohoto souboru. Vytvořená tabulka pak bude uživatelům sloužit např. k vytvoření nejdelší linky či vytvoření vlastní sítě linek MHD.

V Ryšavě jsem dnešní etapu nepostavil prakticky nic, ale protože to čas vyžadoval, zorganizoval jsem si ve druhé části etapy malou inspirativní seanci. Jejím cílem bylo nakreslit schéma železniční sítě pro celou aglomeraci. Základem se mi stala současná železniční síť, ze které jsem vycházel a pokoušel se nakreslit plán železniční sítě po vzoru nejbližších a mně známých aglomerací v Česku i v zahraničí. Tak, jak by železniční síť v Barnajské aglomeraci mohla vypadat, se můžete přesvědčit na přiloženém obrázku. Zkoušel jsem do něj aplikovat všechny varianty i situace vedení železničních tratí, které mě svým způsobem fascinují. Kromě toho bylo nutné do schématu zakreslit i polohu moře, horských těles a řek.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama